Szervizkoncepciók - szolgáltatások

A Rendszerközpont által nyújtott legfontosabb szolgáltatások, támogatások:

Marketing, és reklámszolgáltatások - külső és belső arculati elemek, munkaruházat, irodai kiegészítők, szóró ajándékok, központi hirdetések, rendezvények, stb.

Hotline - állandó telefonos segítség műszaki kérdésekben (munkaidőben).

Szakoktatás, és továbbképzés - rendszeres szakmai tanfolyamok, beszállítók által tartott műszaki szemináriumok, kereskedelmi és értékesítési tréningek, stb.

Szoftvertámogatás - szerviz management, ügyfél és autó nyilvántartás, periodikus (kilométer-függő) munkálatok és ellenőrzések listája, munkalapok elkészítése (időnormák a gyártó előírásainak megfelelően), munkálatok beütemezése (munkaállások optimális kihasználása), típusfüggő technikai információk (beállítások, meghúzási nyomatékok, stb.), különböző típusú statisztikák, stb.

Minőségi alkatrészek - az általánosnál kedvezőbb feltételekkel, rendelőprogrammal.

Kereskedelmi és gazdasági konzultáció - szakértő segítség a vállalkozás működtetéséhez (hatékonyság elemzések, controlling, gazdasági mutatók elemzése, statisztikák, stb.)

Műhelyfelszerelések, diagnosztikai berendezések - minőségi berendezések, speciális finanszírozási feltételekkel.

A Bosch, Gutmann és Delphi diagnosztikai műszerek beszerzése, üzemeltetése, karbantartása, illetve az ezzel kapcsolatos oktatások megtartása, illetve szükség esetén technikai segítségnyújtás. Amennyiben  érdeklődik szervizkoncepciós szolgáltatásunk iránt, úgy érdeklődjön értékesítőjétől.