SAJTÓSZOBA

Számos Pierburg komponens “betanítást” igényel

Az új generációs motorok javított, a motorok szerkezetéhez igazított tömítési rendszerekkel rendelkeznek. Ha biztosítani akarjuk, hogy a motor hosszú élettartamú legyen, a hengerfej javítása után elengedhetetlen a motor eredeti állapotának visszaállítása. A hengerfej- csavarok döntő szerepet játszanak ebben a folyamatban, mivel ezek a hengerfej tömítési rendszerének azon részei, amelyek a hengerfejtömítésre a szükséges összerőt kifejtik. 

A zaj, a rezgések és a keménység csökkentése önálló technológiává fejlődött. A járműgyártók arra törekednek, hogy tompítással és rezgésenyhítő megoldásokkal csökkentsék ezeket a jellemzőket. De mik is ezek valójában?

A Delphi Technologies új utángyártási programja csúcsminőségű, versenyképes árazású és gyors cserét biztosító szivattyúk gyártását célozza, ami a járművek működési idejének növekedéséhez, de ugyanakkor a javítási díjak csökkenéséhez is vezet.

A kenőanyagok fontossága a részecskeszűrős dízelmotoroknál
Mi a dízel részecskeszűrő (DPF), hogyan működik, és miért van szükség speciális motorolajokra?

Elég csak egy kopott lengéscsillapító, és a jármű féktávolsága akár két méterrel is megnőhet. Ez a különbség a biztonságos megállás és a kockáztatás között. Bizonyosodjon meg róla, hogy felismeri a kopott lengéscsillapítókra utaló jeleket. A KYB javasolja a lengéscsillapítók vizsgálatát 20.000, cseréjét pedig 80.000 megtett km után.

A MAHLE OX 982 D (Mercedes M260/264, M270/274) és OX 560 D (BMW M57, N57) olajszűrő betétek visszafolyásgátlóval rendelkeznek, amely a szűrő alsó részén található

A Delphi Technologies új többtöltésű gyújtótekercsei az OE technológiát valósítják meg független értékesítés utáni szolgáltatások előnyeivel.

Hogyan válasszuk ki a megfelelő motorolajat?